Förlåt elin

(Allt under en vecka) Elin har världens flyt... elleeeer?
Får jobb på Åhlens
Får en lägenhet
Får pojkvän
Kollar skatten - tillbaka 29 000 NORSKA
vi båda bara väntar på bakslaget, för det kommer hända. det vet vi!

Måndagen nästa vecka:
Vet inte alls hur mycket jobb det blir på åhlens ändå..
lägenheten bara väntar och väntar på svar. har hon verkligen råd?
pojkvännen hinner hon inte träffa, på två veckor.
Dubbelkollar skatten, får tillbaka 20 000 mindre än räknat
Citat från elin: " PLUUUUS att jag har blivit så jävla fet att jag kommer i två jeans och några tröjor, det knakar tillochmed i skinnjackan när jag tar på mig den"
I feel for you ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0