facebook statusar..

1. sluta med att skriva att du mår dåligt, är så ledsen, självmordbenägen yadayada.. who gives a fuck. ring en vän eller vad fan som helst. jävla uppmärksamhetskåta människa. SLUTA!

2. "jag gillar att suga kuk" "jag bajsar just nu" "har precis knullat" "oj vad bajsnödig jag är någon som vill se" Du tror att du är så jävla rolig men tro mig, det är du verkligen inte.. inte för fem jävla öre, du är pinsam.

3. "någon som vill umgås idag?" jag är ledsen för din skull att du inte har några kompisar, men skryt fan inte om det..

4. " Idag har jag inköpt 70 cider, 30 back öl, 12 spritflaskor och 22 champagneflaskor. bildbevis" Ser det ut som jag bryr mig om hur mycket du ska dricka? Ska jag tycka att du är ball, eller vadå?

5. Bli faceraped/facerape'a någon. eller hur fan det stavas. HUR TÖNTIG ÄR INTE DU PÅ EN SKALA?!?! väx upp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0